1/26 Berita Harian : Hip

Monday, January 25, 2010

Please add updates@feedmyinbox.com to your address book to make sure you receive these messages in the future.
Berita Harian : Hip Feed My Inbox

ABPBH2009: Kali terakhir!
January 25, 2010 at 6:24 PM

SUDAH sedekad namanya dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) dan sepanjang tempoh itu juga, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin menggenggam trofi Anugerah Bintang Paling Popular selama enam tahun berturut-turut. Malah, jika si empunya diri tidak lagi meraih gelaran itu, jarang dia pulang dengan tangan kosong.
 

Hot FM Kita Punya
January 25, 2010 at 6:16 PM

PELBAGAI kecaman sudah diterima stesen radio nombor satu negara ini, Hot FM, berhubung penyiaran lagu penyanyi luar terutama dari Indonesia. Dakwaan kononnya mereka lebih mengutamakan lagu dari seberang bukan lagi cerita baru.
 

Biarlah bertahan lama
January 25, 2010 at 6:15 PM

PADA usia yang muda dan dalam tempoh hampir dua tahun, nama Aizat di atas pentas seni terus menyinar. Tahun lalu saja, anak muda ini mencipta kejayaan dalam beberapa siri anugerah yang dipertandingkan seperti Anugerah Industri Muzik, Anugerah Planet Muzik 2008 dan termasuk pertandingan nyanyian di luar negara.
 

2 Hati Satu Jiwa gabung drama, komedi
January 25, 2010 at 6:13 PM

FILEM 2 Hati Satu Jiwa, terbitan bersama antara Primeworks Studios Sdn Bhd dan Lineclear Motion Pictures dihasilkan berdasar kisah menyayat hati pasangan kembar Siam Iran, Ladan dan Laleh Bijani, yang meninggal dunia pada 2003 dalam cubaan mereka untuk berpisah.
 

Kisah Sonia gigih mempertahankan syarikat di TV1
January 25, 2010 at 6:10 PM

SELEPAS agak lama sepi daripada membintangi drama TV, pelakon cantik pemilik nama Annahita Bakavoli yang juga model, kembali dengan buah tangan barunya melalui lakonannya dalam drama 26 episod Sonia Anne.
 

This email was sent to petsdog@gmail.comCreate Your Account
Don't want to receive this feed any longer? Unsubscribe here.

0 comments: