1/25 Berita Harian : Hip

Sunday, January 24, 2010

Please add updates@feedmyinbox.com to your address book to make sure you receive these messages in the future.
Berita Harian : Hip Feed My Inbox

ABHPBH2009: Macam tak percaya
January 24, 2010 at 6:49 PM

DIA tidak pernah meletakkan dirinya sebagai popular atau dikenali ramai. Malahan selepas hampir lima tahun membabitkan diri dalam dunia lakonan, Gambit Saifullah terasa seperti di alam mimpi apabila dimaklumkan bolos dalam kategori Artis Baru Lelaki Popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009 baru-baru ini.
 

Ruang peribadi Kak Cham: Reaksi lebih hangat daripada biasa
January 24, 2010 at 6:46 PM

TAK sukar menjangka, apabila ada pendapat yang kurang menyenangkan atau tidak memihak mengenai Datuk Siti Nurhaliza, reaksi peminatnya memang lebih cepat daripada biasa. Bertuah Tok Ti kerana peminatnya sentiasa setia bersama - sejak belum kenal Gucci sehinggalah sudah mampu pakai LV.
 

ABPBH2009: Saingan sengit muka baru
January 24, 2010 at 6:44 PM

MELIHAT kepada senarai akhir Top 5 Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009 yang baru saja diumumkan pada 20 Januari lalu, pasti ramai peminat yang terkejut apabila beberapa wajah sinonim dengan anugerah ini tidak tersenarai.
 

Semangat Amanda semakin membara
January 24, 2010 at 6:42 PM

BIAR pembabitannya di persada muzik tanah air masih dianggap baru, namun hayunan langkah seni Amanda Imani semakin meyakinkan apabila bakatnya mula diiktiraf ramai.
 

Dengarnya...: Nak tayang isteri biarlah berpada-pada
January 24, 2010 at 6:41 PM

SEDANG bergolek-golek di atas tilam yang empuk semalam, Cik Normah terpandang program Langkah Mawi World 2 yang membawa penonton mengembara ke Hong Kong. Sebelum ini Cik Normah jarang dapat menonton. Maklumlah sibuk dengan kerja, lepas tu nak menguruskan rumah tangga pula.
 

Dengarnya...: Pengarah drama ambil kesempatan
January 24, 2010 at 6:41 PM

TERSENTAK Cik Normah mendengar keluhan seorang pelakon baru yang bimbang tak boleh nak cari makan jika di Malaysia ada pengarah berperangai macam ini. Pengarah ini mungkin tidak popular tetapi jika disebut namanya mungkin ada sesetengah yang akan mengenali kerana pencapaiannya bukan sedikit dalam dunia pengarahan.
 

Syifa teruskan usaha jelajah promosi di Perlis, Kedah
January 24, 2010 at 6:40 PM

TAHUN ini membuka satu lagi lembaran baru buat kumpulan nasyid Syifa di persada seni nasyid tanah air. Kesinambungan daripada Syifa Tour 09 (ST09), kini kumpulan itu meneruskan usaha promosinya dengan siri jelajah Syifa Tour 09/10 (ST09/10).
 

This email was sent to petsdog@gmail.comCreate Your Account
Don't want to receive this feed any longer? Unsubscribe here.

0 comments: