1/25 Berita Harian : Ratu

Sunday, January 24, 2010

Please add updates@feedmyinbox.com to your address book to make sure you receive these messages in the future.
Berita Harian : Ratu Feed My Inbox

Ibu anggun
January 24, 2010 at 8:37 PM

BUKAN saja jelita, malah sifatnya yang lemah lembut dan peramah membuatkan sesiapa saja tertarik hati untuk mengenali wanita berusia 28 tahun itu dengan lebih dekat. Justeru tidak menghairankan apabila wanita berasal dari Perak itu terpilih sebagai pemenang ketiga Personaliti Pilihan Berita Harian 2008 (PPBH 2008).
 

Wangian suci bermutu
January 24, 2010 at 8:35 PM

WANGI, pelbagai pilihan, halal dan memiliki kualiti bertaraf antarabangsa menjadi kekuatan utama produk syarikat Hot Perfume iaitu antara pembekal alternatif haruman antarabangsa tanpa alkohol di negara ini bagi merebut pasaran dengan pesaingnya.
 

Teman beradu
January 24, 2010 at 8:35 PM

JIKA anda beranggapan pada waktu malam kulit muka seharusnya bebas daripada sebarang produk kecantikan selepas dibersihkan bagi membolehkan kulit bernafas, ia ternyata silap.
 

Peluang menangi kereta
January 24, 2010 at 8:34 PM

Ingin memenangi sebuah proton Saga edisi baru? Mudah saja, beli barangan Forest's Secret bernilai RM50 minimum, anda mungkin antara peserta yang bakal membawa pulang pelbagai hadiah menarik peraduan Beli dan Menang Forest's Secret yang dilancarkan bermula 12 Januari, lalu.
 

This email was sent to petsdog@gmail.comCreate Your Account
Don't want to receive this feed any longer? Unsubscribe here.

0 comments: